Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

6 χρόνια με ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο

Έχουν περάσει 6 χρόνια από τον θάνατο του Κούτσι μου και ακόμη υπάρχουν στιγμές που πενθώ αλλά το πένθος είναι πλέον διαφορετικό. Έχει αλλάξει μορφή και έχει αλλάξει και περιεχόμενο. Πριν πενθούσα για τον σκύλο μου, σήμερα πενθώ για όλους τους σκύλους και τις γάτες που επηρεάζονται καθημερινά απο τροφές, φάρμακα, εμβόλια και καταλήγουν με πολύ σοβαρές και ανίατες ασθένειες. Έχουν γίνει πραγματικά πειραματόζωα στα χέρια ανθρώπων που επικαλούνται ότι θέλουν το καλό τους. Ποιό είναι το καλό εκείνο που δεν βλέπει εναλλακτικές και δεν ακολουθεί το ρεύμα της εποχής? Στο εξωτερικό οι ολιστικόι κτηνίατροι είναι πλέον χιλιάδες, εδώ στην Ελλάδα κανείς που να πράττει με ολιστικό τρόπο σε όλα τα επίπεδα (διατροφή, θεραπεία, πρόληψη, πρωτόκολλο εμβολίων). Έχω αλλάξει ζωή με αφορμή τον θάνατο του σκύλου μου, μου ανοίχτηκαν μονοπάτια και ορίζοντες πρωτόγνωροι και για αυτό θα είμαι πάντα ευγνώμων. Όμως μέσα από την αλλαγή που έχω κάνει είμαι σε θέση πολύ πιο συχνά πλέον να ακούω και να μαθαίνω για όλη αυτή την αρρώστεια που προκύπτει από ένα λανθασμένο τρόπο αντιμετώπισης της ασθένειας. Τα ζώα μας όπως και εμείς οι άνθρωπο αρρωσταίνουμε και ότι λαμβάνουμε για να γίνουμε καλά μας επιβαρύνει περισσότερο. Αυτό δεν είναι σωστό, αυτό είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει. Θέλω ένα καλύτερο κόσμο για μένα και για τα ζωάκια και για τους ανθρώπους. Θέλω ένα καλύτερο κόσμο γιατί αυτός ο κόσμος δεν προχωράει καλά και θα σβήσει παρασέρνωντας μαζί και αθώες ψυχές. Θέλω να έχω όμως και ελπίδα γιατί χωρίς αυτή δεν θα έχω το κουράγιο να συνεχίσω, είναι δύσκολο να βλέπω καθημερινά όλα αυτά να συμβαίνουν γύρω μου. Αν θέλετε να βοηθήσετε να αλλάξουν τα πράγματα ανοίξτε την οπτική σας και προσπαθήστε να δείτε τι συμβαίνει και πώς θα βοηθήσετε τα ζώακια σας με εναλλακτικούς τρόπους και πρόληψη, δηλαδή με διατροφή και όσο γίνεται με μη επιβαρυντικά προϊόντα και συμπληρώματα. Το ξέρω ότι για να βρήκατε την σελίδα μου μπορεί να διανύετε ήδη τον δρόμο του πένθους, όμως σκεφτείτε όλα τα ζωάκια που έχουν φίλοι και γνωστοί σας και μην αποκλείετε και κάποιο ζωάκι που  ενδεχομένως να υιοθετήσετε στο μέλλον. Το χρωστάτε σε εκείνο που φεύγει ή θα φύγει. Το χρωστάτε σε εσάς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου